Επιστροφές

Δικαίωμα Υπαναχώρησης για Ελλάδα & Εξωτερικό


 

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της. Η επιστροφή της παραγγελίας σας είναι εφικτή εφόσον ισχύουν όλα τα παρακάτω :

  • Η αγορά να έχει πραγματοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

  • Τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, στην αρχική τους συσκευασία, χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές ετικέτες (καρτελάκια, προστατευτικά).

  • Η επιστροφή των προϊόντων πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα από το Έντυπο Επιστροφής (μπορείτε να το εκτυπώσετε εδώ) , το οποίο θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στη συσκευασία των προϊόντων που επιστρέφονται μαζί με το παραστατικό αγοράς ή φωτοτυπία αυτού.

Όροι επιστροφών

·       Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν έγκρισης της Εταιρείας.

·       Για λόγους υγιεινής η Εταιρεία δεν δέχεται επιστροφές σε εσώρουχα.

·       Επιστροφή προϊόντων γίνεται μόνο μέσω αποστολής τους στο e-shop με εταιρεία ταχυμεταφορών.

·       Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, γίνεται  αποκλειστικά επιστροφή χρημάτων μέσω των διαδικασιών του ηλεκτρονικού καταστήματος.

·       Δεν υποστηρίζονται αλλαγές προϊόντων, ούτε είναι εφικτό να πραγματοποιηθούν επιστροφές ή/και αλλαγές προϊόντων σε φυσικά καταστήματα της Εταιρείας.

·       Δεν υποστηρίζονται αλλαγές δώρων, καθώς σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων που αφορούν δώρο, η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται αποκλειστικά στον αρχικό αγοραστή.

·     Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, ο πελάτης φέρει την αποκλειστική ευθύνη για την επιλογή της εταιρείας ταχυμεταφορών, καθώς και για την έγκαιρη και ασφαλή παράδοση του δέματος στις αποθήκες της εταιρείας . Η εταιρεία  δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια, καθυστέρηση ή μη παράδοση του δέματος.

·       Τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη.

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

1.       Στο έντυπο επιστροφής που θα βρείτε στο δέμα σας, συμπληρώνετε την στήλη ΠΟΣΟΤΗΤΑ ανάλογα με το/τα προϊόν/ντα που πρόκειται να επιστρέψετε καθώς και την στήλη με την ΑΙΤΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ.

2.       Τοποθετήστε τα προϊόντα σας στο δέμα προς επιστροφή και συμπεριλάβετε απαραιτήτως εντός του δέματος το έντυπο επιστροφής.

3.       Παραδίδετε το δέμα σας σε εταιρία ταχυμεταφορών της επιλογής σας. Τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη.

4.       Αποστείλετε το δέμα σας στην διεύθυνση : GOLD AIR CARGO (υπόψιν GAP ESHOP), Θέση Ρουπάκι , ΤΚ 19 300 , Ασπρόπυργος –

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας. Η πίστωση του ποσού γίνεται στο ίδιο μέσο με το οποίο ολοκληρώθηκε η αγορά.

1.        Αν η εξόφληση της παραγγελίας σας έχει πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά (πιστωτική/χρεωστική κάρτα, PayPal, Klarna κτλ) η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται στο ίδιο μέσο.

2.        Αν η εξόφληση της παραγγελίας σας έχει πραγματοποιηθεί με αντικαταβολή ή μέσω πιστωτικής κάρτας με δόσεις, παρακαλούμε ενημερώστε μας με email στο customer-service@gap.com.gr  αναφέροντας τα εξής στοιχεία: IBAN - ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ -ΤΡΑΠΕΖΑ


 

Ελαττωματικά Προϊόντα για Ελλάδα & Εξωτερικό


 

Η εταιρεία ευθύνεται για τυχόν πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα όπως ισχύουν σήμερα. Σε αυτή την περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία και καλείστε να επικοινωνήσετε μαζί μας με email στο customer-service@gap.com.gr , ώστε κατόπιν αξιολόγησης του σχετικού αιτήματος να δρομολογήσουμε την επιστροφή σας.