Αλλαγές & Επιστροφές



Δικαίωμα Υπαναχώρησης για Ελλάδα & Εξωτερικό


 

Αλλαγές ή επιστροφές γίνονται δεκτές σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής* της παραγγελίας και μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιστρέφονται είναι σε άριστη κατάσταση, στην αρχική τους συσκευασία χωρίς να έχουν αφαιρεθεί τα ειδικά καρτελάκια (προστατευτικά, ετικέτες) συνοδευόμενα απαραίτητα από το Έντυπο Επιστροφής και το παραστατικό τους ή φωτοτυπία του.

Το Έντυπο Επιστροφής περιλαμβάνεται στην αρχική συσκευασία της παραγγελίας σας. 

Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν δέχεται αλλαγές και επιστροφές εσωρούχων.

Δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγών ή/και επιστροφών προϊόντων σε φυσικά καταστήματα και η χρήση των παραστατικών του e-shop με οποιοδήποτε τρόπο.

Σε περίπτωση αλλαγής προϊόντων που αφορούν προωθητική ενέργεια "3 for 2" θα πρέπει να επιστραφούν και τα τρία τεμάχια προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Σε περίπτωση αλλαγής προϊόντων που αφορούν προωθητική ενέργεια buy one get second ΧX% off, θα πρέπει να επιστραφεί το σύνολο των τεμαχίων προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

 

*Η ημερομηνία παραλαβής επιβεβαιώνεται από τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας σας, ο οποίος παρέχεται από τη μεταφορική Courier.



 

Αλλαγές Προϊόντων Εντός Ελλάδας


 

Αλλαγή σε μέγεθος

-Συμπληρώνετε το έντυπο επιστροφής, σημειώνοντας στο πεδίο ΦΟΡΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΜΕΓΕΘΟΥΣ, το μέγεθος με το οποίο θέλετε να πραγματοποιήσετε αλλαγή.

-Καλείτε την Courier Center στο 210 75 12 000, ώστε να έρθει να παραλάβει το πακέτο σας ΔΩΡΕΑΝ (Χρέωση Παραλήπτη) ή στείλτε μας e-mail στο customer-service@gap.com.gr με θέμα ΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ και τα στοιχεία παραλαβής του δέματος (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση με Τ.Κ. και τηλέφωνο επικοινωνίας).

Διεύθυνση αποστολής: GAP, Κοιμήσεως Θεοτόκου 31, Άγιος Ιωάννης Λαμπρίνα, Κορωπί ΤΚ. 19400, Τηλ. 210-22 02 662.

-Μόλις παραλάβουμε το πακέτο σας, θα καταχωρήσουμε την παραγγελία σας με ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικά, ενώ σε περίπτωση που το προϊόν που έχετε επιλέξει δεν είναι πλέον διαθέσιμο θα σας ενημερώσουμε μέσω τηλεφώνου ή email για τις εναλλακτικές.

-Μόλις γίνει αποστολή της αλλαγής σας, θα λάβετε sms/viber με τον αριθμό αποστολής σας από την Courier.



Aλλαγή με άλλο προϊόν

-Συμπληρώνετε το έντυπο επιστροφής, σημειώνοντας στο πεδίο ΦΟΡΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ-ΚΟΥΠΟΝΙ ΑΛΛΑΓΗΣ.

-Καλείτε την Courier Center στο 210 75 12 000, ώστε να έρθει να παραλάβει το πακέτο σας ΔΩΡΕΑΝ (Χρέωση Παραλήπτη) ή στείλτε μας e-mail στο customer-service@gap.com.gr με θέμα ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ και τα στοιχεία παραλαβής του δέματος (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση με Τ.Κ. και τηλέφωνο επικοινωνίας).

Διεύθυνση αποστολής: GAP, Κοιμήσεως Θεοτόκου 31, Άγιος Ιωάννης Λαμπρίνα, Κορωπί ΤΚ. 19400, Τηλ. 210-22 02 662.

-Μόλις παραλάβουμε το πακέτο σας, θα σας στείλουμε το ΚΟΥΠΟΝΙ ΑΛΛΑΓΗΣ με e-mail (το κουπόνι θα περιλαμβάνει την αξία αγορών σας + ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικά) και θα μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε νέα παραγγελία σας στο πεδίο «ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΟΥΠΟΝΙΟΥ».

-Μόλις γίνει αποστολή της αλλαγής σας, θα λάβετε sms/viber με τον αριθμό αποστολής σας από την Courier.

Τα δωρεάν μεταφορικά σε περίπτωση αλλαγής σε μέγεθος ή αλλαγής με άλλο προϊόν ισχύουν μόνο για την πρώτη αλλαγή. Σε περίπτωση δεύτερης αλλαγής το κόστος μεταφορικών ανέρχεται στα 5 € και δεν περιλαμβάνει το κόστος αντικαταβολής ή άλλα κόστη.

Σε περίπτωση που στην παραγγελία σας εξαργυρώθηκε δωροεπιταγή από το Gap Card Πρόγραμμα, το ποσό της επιταγής ισχύει για την πρώτη σας αλλαγή είτε σε μέγεθος είτε με άλλο προϊόν. Το ποσό ισχύει μόνο για αλλαγή σε μέγεθος, σε περίπτωση δεύτερης αλλαγής.

 

CLEVERPOINT:

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να προχωρήσετε σε επιστροφή της παραγγελίας σας μέσω Cleverpoint ακολουθήστε το σύνδεσμο της υπηρεσίας: 

 

Επιστροφη με CLEVERPOINT

 

Στη συγκεκριμένη φόρμα θα σας ζητηθούν τα παρακάτω στοιχεία προκειμένου να λάβετε τον αριθμό για την επιστροφή:

 

• Ονοματεπώνυμο πελάτη
• Email πελάτη
• Αριθμός Παραγγελίας GAP


Εφόσον επισκεφθείτε ένα σημείο Clever Point που επιθυμείτε και πραγματοποιηθεί από τον εκπρόσωπό του Clever Point η φυσική παραλαβή του δέματος, θα προχωρήσει έπειτα η διαδικασία επιστροφής στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

 

BOX NOW Locker:


Κατά την επιστροφή της παραγγελίας σας, μπορείτε να επιλέξετε Locker BOX Now 

Εφόσον η παραλαβή του αρχικού δέματος είχε γίνει μέσω Locker, στο εξωτερικό μέρος του δέματος που επιστρέφετε θα πρέπει να εμφανίζεται ο δεκαψήφιος κωδικός της αρχικής αποστολής στο Locker (θα τον βρείτε και στο Viber).

Το BOX Now Locker που θα αφήσετε το δέμα σας είναι δική σας επιλογή. Τα BOX NOW Lockers λειτουργούν μέρα νύχτα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Στο εξωτερικό μέρος του δέματος που επιστρέφετε, θα πρέπει να εμφανίζεται ο δεκαψήφιος κωδικός της αρχικής αποστολής στο Locker (αν δεν έχετε από την παραλαβή θα τον βρείτε πατώντας το παρακάτω κουμπί).

 

Επιστροφή με BOX NOW

 

Αλλαγές Προϊόντων Εκτός Ελλάδας


 

Αλλαγή σε μέγεθος

-Συμπληρώνετε το έντυπο επιστροφής, σημειώνοντας στο πεδίο ΦΟΡΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΜΕΓΕΘΟΥΣ, το μέγεθος με το οποίο θέλετε να πραγματοποιήσετε αλλαγή.

-Καλείτε Courier επιλογής σας (Χρέωση Αποστολέα) ώστε να έρθει να παραλάβει το πακέτο.

Διεύθυνση αποστολής: GAP, Κοιμήσεως Θεοτόκου 31, Άγιος Ιωάννης Λαμπρίνα, Κορωπί, Αττική, Ελλάδα, ΤΚ. 19400, Τηλ. 210-22 02 662.

-Μόλις παραλάβουμε το πακέτο σας, θα καταχωρήσουμε την παραγγελία σας με μεταφορικά παραλήπτη ανάλογα με το βάρος ή τον όγκο των προϊόντων, ενώ σε περίπτωση που το προϊόν που έχετε επιλέξει δεν είναι πλέον διαθέσιμο θα σας ενημερώσουμε μέσω τηλεφώνου ή email για τις εναλλακτικές.

-Μόλις γίνει αποστολή της αλλαγής σας, θα λάβετε sms/viber ή e-mail με τον αριθμό αποστολής σας από την DHL Courier.



Aλλαγή με άλλο προϊόν

-Συμπληρώνετε το έντυπο επιστροφής, σημειώνοντας στο πεδίο ΦΟΡΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ-ΚΟΥΠΟΝΙ ΑΛΛΑΓΗΣ.

-Καλείτε Courier επιλογής σας, ώστε να έρθει να παραλάβει το πακέτο σας (Χρέωση Αποστολέα).

Διεύθυνση αποστολής: GAP, Κοιμήσεως Θεοτόκου 31, Άγιος Ιωάννης Λαμπρίνα, Κορωπί, Αττική, Ελλάδα ΤΚ. 19400, Τηλ. 210-22 02 662.

-Μόλις παραλάβουμε το πακέτο σας, θα σας στείλουμε το ΚΟΥΠΟΝΙ ΑΛΛΑΓΗΣ με e-mail (το κουπόνι θα περιλαμβάνει την αξία αγορών σας) και θα μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε νέα παραγγελία σας στο πεδίο «ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΟΥΠΟΝΙΟΥ».

-Μόλις γίνει αποστολή της αλλαγής σας, θα λάβετε sms/viber ή e-mail με τον αριθμό αποστολής σας από την DHL Courier.

Σε περίπτωση που στην παραγγελία σας εξαργυρώθηκε δωροεπιταγή από το Gap Card Πρόγραμμα, το ποσό της επιταγής ισχύει για την πρώτη σας αλλαγή είτε σε μέγεθος είτε με άλλο προϊόν. Το ποσό ισχύει μόνο για αλλαγή σε μέγεθος, σε περίπτωση δεύτερης αλλαγής.

 

 

Επιστροφές Προϊόντων για Ελλάδα & Εξωτερικό


 

-Συμπληρώνετε το έντυπο επιστροφής, σημειώνοντας στο πεδίο ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ. Αν η παραγγελία σας είχε ως τρόπο πληρωμής αντικαταβολή, θα χρειαστεί να συμπληρώσετε και το πεδίο με τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού σας.

-Tα μεταφορικά έξοδα σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων επιβαρύνουν τον πελάτη, όπως επίσης και ο ίδιος φέρει την ευθύνη αποστολής/επιστροφής του πακέτου του σε άριστη κατάσταση.

- Εντός Ελλάδας: Το ποσό των προϊόντων που επιστράφηκαν, πιστώνεται ολόκληρο μαζί με τα μεταφορικά αποστολής (προς τον πελάτη) και με τον ίδιο τρόπο που έχουν καταβληθεί, εκτός από την περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, όπου η επιστροφή γίνεται με πίστωση στον τραπεζικό σας λογαριασμό αλλά δεν περιλαμβάνει το κόστος αντικαταβολής που είχε καταβληθεί κατά την αγορά.

- Εκτός Ελλάδας: Το ποσό των προϊόντων που επιστράφηκαν, πιστώνεται χωρίς τα μεταφορικά αποστολής (προς τον πελάτη).

-Σε περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας με δόσεις και στην περίπτωση πληρωμής μέσω payment link με πιστωτική κάρτα με τη δυνατότητα δόσεων, δεν υποστηρίζεται η μερική επιστροφή χρημάτων. Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε μέρος της παραγγελίας σας, δεν υπάρχει δυνατότητα, θα χρειαστεί να την επιστρέψετε ολόκληρη και να πραγματοποιήσετε νέα παραγγελία. Εάν έως την ημερομηνία που λάβουμε τη επιστροφή σας, έχετε καταβάλει ήδη την πρώτη δόση και επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, θα πιστωθείτε το ποσό της δόσης που έχει ήδη καταβληθεί και το υπόλοιπο των δόσεων θα αποδεσμευτεί από την τράπεζα σας.

-Σε περίπτωση άμεσης πληρωμής μέσω e-banking δεν υποστηρίζεται η μερική επιστροφή χρημάτων. Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε μέρος της παραγγελίας σας, δεν υπάρχει δυνατότητα, θα χρειαστεί να την επιστρέψετε ολόκληρη και να πραγματοποιήσετε νέα παραγγελία.

-Σε περίπτωση που στην παραγγελία σας εξαργυρώθηκε δωροεπιταγή από το Gap Card Πρόγραμμα, το ποσό της επιταγής δεν επιστρέφεται και η επιταγή σας δεν ισχύει σε επόμενη αγορά.

-Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της επιστροφής.

-Κατά τη διάρκεια εορτών και εκπτωτικών περιόδων ή αργιών, οι επιστροφές χρημάτων ενδέχεται να πραγματοποιούνται με καθυστέρηση.

 

-Η χρονική διάρκεια εμφάνισης του ποσού στο λογαριασμό σας εξαρτάται αποκλειστικά από την πολιτική της τράπεζας σας.

 

-Μόλις ολοκληρωθεί η επιστροφή, θα λάβετε email με σχετική ενημέρωση.

-Από το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων εξαιρούνται οι παραγγελίες δώρου (στις οποίες η διεύθυνση παράδοσης/δωρολήπτη είναι διαφορετική από τη διεύθυνση χρέωσης/δωροθέτη).



Ελαττωματικά Προϊόντα για Ελλάδα & Εξωτερικό


 

Η εταιρεία ευθύνεται για τυχόν πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα όπως ισχύουν σήμερα. Σε αυτή την περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία, μόνο με αποστολή με την συνεργαζόμενη εταιρεία Courier Center.



 

Ισχύει μόνο σε προϊόντα προσφοράς/offers.

Η προσφορά ισχύει για κωδικούς της νέας Φθινοπωρινής Συλλογής. Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις. Ενεργό στα καταστήματα Ελλάδας και Online.