Αλλαγές & Επιστροφές



Δικαίωμα Υπαναχώρησης


 

Αλλαγές ή επιστροφές γίνονται δεκτές σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής* της παραγγελίας και μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιστρέφονται είναι σε άριστη κατάσταση, στην αρχική τους συσκευασία χωρίς να έχουν αφαιρεθεί τα ειδικά καρτελάκια (προστατευτικά, ετικέτες) συνοδευόμενα απαραίτητα από το Έντυπο Επιστροφής και το παραστατικό τους ή φωτοτυπία του.

Το Έντυπο Επιστροφής περιλαμβάνεται στην αρχική συσκευασία της παραγγελίας σας. Εναλλακτικά έχετε τη δυνατότητα να το τυπώσετε εδώ.

Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν δέχεται αλλαγές και επιστροφές εσωρούχων.

Δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγών ή/και επιστροφών προϊόντων σε φυσικά καταστήματα και η χρήση των παραστατικών του e-shop με οποιοδήποτε τρόπο.

*Η ημερομηνία παραλαβής επιβεβαιώνεται από τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας σας, ο οποίος παρέχεται από τη μεταφορική Courier Center.



 

Αλλαγές Προϊόντων


 

Αλλαγή σε μέγεθος

-Συμπληρώνετε το έντυπο επιστροφής, σημειώνοντας στο πεδίο ΦΟΡΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΜΕΓΕΘΟΥΣ, το μέγεθος με το οποίο θέλετε να πραγματοποιήσετε αλλαγή.

-Καλείτε την Courier Center στο 210 75 12 000, ώστε να έρθει να παραλάβει το πακέτο σας ΔΩΡΕΑΝ (Χρέωση Παραλήπτη) ή στείλτε μας e-mail στο customer-service@gap.com.gr με θέμα ΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ και τα στοιχεία παραλαβής του δέματος (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση με Τ.Κ. και τηλέφωνο επικοινωνίας).

Διεύθυνση αποστολής: Gap, Κυριαζή 36 Κηφισιά, ΤΚ. 14562, Τηλ. 210-22 02 662.

-Εναλλακτικά μπορείτε να επιστρέψετε το πακέτο σας από Clever Points, ΔΩΡΕΑΝ (Χρέωση Παραλήπτη), συμπληρώνοντας τη διεύθυνσή μας Gap, Κυριαζή 36 Κηφισιά, ΤΚ. 14562, Τηλ. 210-22 02 662.

-Μόλις παραλάβουμε το πακέτο σας, θα καταχωρήσουμε την παραγγελία σας με ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικά, ενώ σε περίπτωση που το προϊόν που έχετε επιλέξει δεν είναι πλέον διαθέσιμο θα σας ενημερώσουμε μέσω τηλεφώνου ή email για τις εναλλακτικές.

-Μόλις γίνει αποστολή της αλλαγής σας, θα λάβετε sms/viber με τον αριθμό αποστολής σας από την Courier Center.



Aλλαγή με άλλο προϊόν

-Συμπληρώνετε το έντυπο επιστροφής, σημειώνοντας στο πεδίο ΦΟΡΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ-ΚΟΥΠΟΝΙ ΑΛΛΑΓΗΣ.

-Καλείτε την Courier Center στο 210 75 12 000, ώστε να έρθει να παραλάβει το πακέτο σας ΔΩΡΕΑΝ (Χρέωση Παραλήπτη) ή στείλτε μας e-mail στο customer-service@gap.com.gr με θέμα ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ και τα στοιχεία παραλαβής του δέματος (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση με Τ.Κ. και τηλέφωνο επικοινωνίας).

Διεύθυνση αποστολής: Gap, Κυριαζή 36 Κηφισιά, ΤΚ. 14562, Τηλ. 210-22 02 662.

-Εναλλακτικά μπορείτε να επιστρέψετε το πακέτο σας από Clever Points, ΔΩΡΕΑΝ (Χρέωση Παραλήπτη), συμπληρώνοντας τη διεύθυνσή μας Gap, Κυριαζή 36 Κηφισιά, ΤΚ. 14562, Τηλ. 210-22 02 662.

-Μόλις παραλάβουμε το πακέτο σας, θα σας στείλουμε το ΚΟΥΠΟΝΙ ΑΛΛΑΓΗΣ με e-mail και sms (το κουπόνι θα περιλαμβάνει την αξία αγορών σας + ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικά) και θα μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε νέα παραγγελία σας στο πεδίο «ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΟΥΠΟΝΙΟΥ».

-Μόλις γίνει αποστολή της αλλαγής σας, θα λάβετε sms/viber με τον αριθμό αποστολής σας από την Courier Center.

Τα δωρεάν μεταφορικά σε περίπτωση αλλαγής σε μέγεθος ή αλλαγής με άλλο προϊόν ισχύουν μόνο για την πρώτη αλλαγή. Σε περίπτωση δεύτερης αλλαγής το κόστος μεταφορικών ανέρχεται στα 5 € και δεν περιλαμβάνει το κόστος αντικαταβολής ή άλλα κόστη.

Σε περίπτωση που στην παραγγελία σας εξαργυρώθηκε δωροεπιταγή από το Gap Card Πρόγραμμα, το ποσό της επιταγής ισχύει για την πρώτη σας αλλαγή είτε σε μέγεθος είτε με άλλο προϊόν. Το ποσό ισχύει μόνο για αλλαγή σε μέγεθος, σε περίπτωση δεύτερης αλλαγής.



Επιστροφές Προϊόντων


 

-Συμπληρώνετε το έντυπο επιστροφής, σημειώνοντας στο πεδίο ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ. Αν η παραγγελία σας είχε ως τρόπο πληρωμής αντικαταβολή, θα χρειαστεί να συμπληρώσετε και το πεδίο με τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού σας.

-Tα μεταφορικά έξοδα σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων επιβαρύνουν τον πελάτη, όπως επίσης και ο ίδιος φέρει την ευθύνη αποστολής/επιστροφής του πακέτου του σε άριστη κατάσταση.

-Το ποσό των προϊόντων που επιστράφηκαν, πιστώνεται ολόκληρο μαζί με τα μεταφορικά αποστολής (προς τον πελάτη) και με τον ίδιο τρόπο που έχουν καταβληθεί, εκτός από την περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, όπου η επιστροφή γίνεται με πίστωση στον τραπεζικό σας λογαριασμό αλλά δεν περιλαμβάνει το κόστος αντικαταβολής που είχε καταβληθεί κατά την αγορά.

-Σε περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας με δόσεις και στην περίπτωση πληρωμής μέσω payment link με πιστωτική κάρτα με τη δυνατότητα δόσεων, δεν υποστηρίζεται η μερική επιστροφή χρημάτων. Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε μέρος της παραγγελίας σας, δεν υπάρχει δυνατότητα, θα χρειαστεί να την επιστρέψετε ολόκληρη και να πραγματοποιήσετε νέα παραγγελία. Εάν έως την ημερομηνία που λάβουμε τη επιστροφή σας, έχετε καταβάλει ήδη την πρώτη δόση και επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, θα πιστωθείτε το ποσό της δόσης που έχει ήδη καταβληθεί και το υπόλοιπο των δόσεων θα αποδεσμευτεί από την τράπεζα σας.

-Σε περίπτωση άμεσης πληρωμής μέσω e-banking δεν υποστηρίζεται η μερική επιστροφή χρημάτων. Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε μέρος της παραγγελίας σας, δεν υπάρχει δυνατότητα, θα χρειαστεί να την επιστρέψετε ολόκληρη και να πραγματοποιήσετε νέα παραγγελία.

-Σε περίπτωση που στην παραγγελία σας εξαργυρώθηκε δωροεπιταγή από το Gap Card Πρόγραμμα, το ποσό της επιταγής δεν επιστρέφεται και η επιταγή σας δεν ισχύει σε επόμενη αγορά.

-Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της επιστροφής.

-Κατά τη διάρκεια εορτών και εκπτωτικών περιόδων ή αργιών, οι επιστροφές χρημάτων ενδέχεται να πραγματοποιούνται με καθυστέρηση.

 

-Η χρονική διάρκεια εμφάνισης του ποσού στο λογαριασμό σας εξαρτάται αποκλειστικά από την πολιτική της τράπεζας σας.

 

-Μόλις ολοκληρωθεί η επιστροφή, θα λάβετε email με σχετική ενημέρωση.

-Από το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων εξαιρούνται οι παραγγελίες δώρου (στις οποίες η διεύθυνση παράδοσης/δωρολήπτη είναι διαφορετική από τη διεύθυνση χρέωσης/δωροθέτη).



Ελαττωματικά Προϊόντα


 

Η εταιρεία ευθύνεται για τυχόν πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα όπως ισχύουν σήμερα. Σε αυτή την περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία, μόνο με αποστολή με την συνεργαζόμενη εταιρεία Courier Center.